Ogłoszenia w toku

Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie ogłasza niniejszym konkurs na najem lokalu użytkowego położonego w Warszawie, przy ul. Nowy Świat 54/56.

 

I. OGÓLNE INFORMACJE O KONKURSIE.

  1. Regulamin Konkursu udostępniany jest na stronie internetowej Wojskowego Przedsiębiorstwa Handlowego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: wph.com.pl oraz w siedzibie Zarządu Spółki przy ul. Daniłowiczowskiej 18 B w Warszawie.
  2. Osobą uprawnioną do kontaktów z potencjalnymi najemcami jest Pan Jarosław Szczęśniak, tel. 507-139-327, e-mail: jszczesniak@wph.com.pl.
  3. W postępowaniu konkursowym mogą wziąć udział potencjalni najemcy spełniający warunki opisane w Regulaminie Konkursu.

 

II. OPIS PRZEDMIOTU NAJMU

  1. Przedmiotem najmu jest lokal użytkowy usytuowany w budynku przy ulicy Nowy Świat 54/56 w Warszawie [00-363], o łącznej powierzchni 353,20 m2 dotychczas użytkowany jako lokal gastronomiczny składający się z następujących pomieszczeń
  • na parterze budynku (od strony ul. Gałczyńskiego) o powierzchni 189, 70 m2,
  • w piwnicy budynku (od strony ul. Gałczyńskiego) o powierzchni 163, 50 m2.
  1. Pomieszczenie wskazane w ust. 1 pkt. 1) wyposażone jest w instalacje: elektryczną, centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacyjną. Do pomieszczenia przynależy teren możliwy do zaadaptowania na sezonowy ogródek gastronomiczny.
  2. Pomieszczenie wskazane w ust. 1 pkt. 2) wyposażone jest w instalacje: elektryczną, ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacyjną

 

III .     WARUNKI NAJMU

1) Umowa na czas nieokreślony.

2) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy będzie stanowiła kaucja w wysokości odpowiadającej kwocie czynszu brutto za dwa miesiące oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji wprost z aktu notarialnego w trybie określonym w art. 777 § 1 pkt 4 i 5 k.p.c.

 

IV. OPIS WYMAGAŃ STAWIANYCH NAJEMCY LOKALU

  1. Koszty związane z aranżacją lokalu ponosi Najemca – nie będą odliczane od opłat za czynsz.
  2. Najemca zobowiązany będzie do utrzymania pomieszczeń w należytym stanie technicznym z uwzględnieniem i przestrzeganiem zasad BHP, bezpieczeństwa przeciwpożarowego i sanitarnego oraz ponoszenia odpowiedzialności za użytkowane pomieszczenia.
  3. Koszty związane z eksploatacją i bieżącą konserwacją instalacji i urządzeń, należą do obowiązków Najemcy i nie będą odliczane od opłat za czynsz.

 

V. ZAWARTOŚĆ OFERTY

Oferta powinna zostać złożona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia oraz zawierać oświadczenia, informacje oraz załączniki wymienione szczegółowo w Regulaminie Konkursu.

 

VI. PRZEDWSTĘPNA WARUNKOWA UMOWA NAJMU

  1. Wzór przedwstępnej warunkowej umowy najmu określa istotne postanowienia, które będą wprowadzone do treści umowy przyrzeczonej. Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe Sp. z o.o. zastrzega jednocześnie, że treść umowy przyrzeczonej będzie ostatecznie skonstruowana po wybraniu najlepszej oferty.
  2. Przedwstępna umowa najmu będzie podstawą do zawarcia umowy przyrzeczonej.

 

VII.     MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferty należy składać w formie pisemnej, na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia wraz z odpowiednimi załącznikami, na adres siedziby Zarządu Wojskowego Przedsiębiorstwa  Handlowego Sp. z o.o. przy ul. Daniłowiczowskiej 18 B w Warszawie, do dnia 31 października 2019 r. do godziny 13:00.  Oferty powinny znajdować się w zaklejonej kopercie, opatrzonej napisem: „Oferta na najem lokalu użytkowego przy ul. Nowy Świat 54/56 w Warszawie”. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.

 

VIII.   ZASADY WYŁONIENIA NAJEMCY

  1. O wyborze oferty decydować będzie:

– najwyższa wysokość czynszu najmu netto za całą powierzchnię lokalu – 100% wagi kryterium.

  1. Oferty rozpatruje Komisja Konkursowa powołana przez Zarząd Spółki.
  2. Konkurs rozstrzygany będzie w oparciu o złożone pisemne oferty, które spełniały wymagania zawarte w niniejszym Ogłoszeniu oraz Regulaminie Konkursu.
  3. Komisja określa liczbę otrzymanych ofert, ustala czy oferty wpłynęły w terminie. Komisja bada ich ważność i kompletność.
  4. Wyniki konkursu podane będą na następującej stronie internetowej: www.wph.com.pl.
  5. WPH zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu bez podawania przyczyn.

ZAŁĄCZNIKI:

ZAŁĄCZNIKI

REGULAMIN KONKURSU NA NS

Rada Nadzorcza Spółki
Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe  Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowy Świat 54/56, 00-363 Warszawa, adres do korespondencji: ul. Daniłowiczowska 18 B, 00 – 093 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000294679, NIP: 525-000-72-01, REGON: 000134597

 zaprasza do składania ofert

na przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego za rok obrotowy 2019 i 2020 oraz sporządzenia sprawozdań z badań

 

Przedmiot zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje badanie sprawozdania finansowego za rok obrotowy 2019 i 2020 oraz sporządzenie sprawozdań z badań zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2019 r. poz. 351 ze zm.), ustawą z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz. U. z 2019 r. poz. 1421 ze zm.), krajowymi standardami badania oraz zasadami etyki zawodowej biegłych rewidentów.

Informacje o Spółce i szczegółowy zakres wykonania zamówienia stanowią załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

 

Kryteria wyboru ofert:

Rada Nadzorcza dokona wyboru firmy audytorskiej do przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego Spółki za rok obrotowy 2019 i 2020, biorąc pod uwagę następujące kryteria:

  1. proponowana cena brutto – waga 50%;
  2. doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych w sektorze handlu – waga 15%;
  3. doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych w sektorze najmu powierzchni komercyjnych – waga 15%;
  4. doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych jednoosobowych Spółek Skarbu Państwa – waga 20%.

 

Sposób przygotowania ofert:

Oferta firmy audytorskiej powinna zawierać:

  1. informację o formie prowadzenia przez oferenta działalności, o wpisie do rejestru firm audytorskich, wpisie na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych, o liczbie zatrudnionych biegłych rewidentów;
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców;
  3. oświadczenie o spełnianiu przez firmę audytorską wymogów, o których mowa w rozdziałach 4 i 5 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz. U. z 2019 r. poz. 1421 ze zm.) oraz oświadczenie o spełnieniu ustawowo określonych warunków do wyrażenia bezstronnej i niezależnej opinii o badanym sprawozdaniu finansowym;
  4. określenie składu zespołu (minimum 2 osoby) przeprowadzającego badanie, z wyszczególnieniem osób posiadających uprawnienia biegłego rewidenta;
  5. wskazanie metod i terminów realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnych z wymaganiami Spółki;
  6. listę przeprowadzonych w ciągu ostatnich trzech lat badań sprawozdań finansowych podmiotów w sektorze handlu lub najmu powierzchni komercyjnych według wzoru nr 1;
  7. listę przeprowadzonych w ciągu ostatnich trzech lat badań sprawozdań finansowych jednoosobowych spółek Skarbu Państwa według wzoru nr 2;
  8. oferowaną cenę netto/brutto (łącznie) za realizację przedmiotu zamówienia; podana cena winna być ceną ostateczną i uwzględniać wszystkie koszty (w tym koszty uczestnictwa biegłego w posiedzeniach organów oceniających i zatwierdzających sprawozdania), ponoszone przez biegłego rewidenta w związku z realizacją przedmiotu zamówienia;

Uwaga: Cena netto/brutto za badanie sprawozdania finansowego za rok obrotowy 2019 i 2020 będzie taka sama.

 

  1. poświadczoną za zgodność — kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności.

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, należy ją umieścić w nieprzeźroczystej, szczelnie zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Spółki, z dopiskiem: „Oferta na badanie sprawozdania finansowego Spółki”.

Dopuszcza się wspólne składanie ofert na badanie sprawozdania finansowego przez biegłych rewidentów prowadzących działalność gospodarczą we własnym imieniu i na własny rachunek, działających jako konsorcjum na podstawie umowy regulującej ich współpracę.

 

Miejsce i termin złożenia ofert:

Ofertę należy przesłać na adres Spółki lub złożyć osobiście w sekretariacie Spółki, w Warszawie przy ul. Daniłowiczowskiej 18 B, do dnia 27 września 2019 roku, do godziny 12:00.

Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu oferty do siedziby Spółki. Oferty złożone po upływie określonego terminu ich przyjmowania nie będą rozpatrywane.

 

Sposób uzyskania dodatkowych wyjaśnień:

Osobą upoważnioną do udzielania dodatkowych wyjaśnień jest Anna Durma, tel. 882 437 789

 

Informacje dodatkowe:

Otwarcie ofert nastąpi na posiedzeniu Rady Nadzorczej w dniu 27 września 2019 roku.

O wynikach postępowania oferenci zostaną powiadomieni pisemnie w ciągu 14 dni od dnia dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.

Rada Nadzorcza zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, przedłużenia terminu składania ofert, negocjacji warunków umowy oraz odstąpienia od wyboru bez podania przyczyn i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.

 

Załączniki:

Załącznik_1

Istotne postanowienia umowy

I. Organizator:

Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe Sp. z o. o. w Warszawie, 00-363, ul. Nowy Świat 54/56, siedziba Zarządu Spółki w Warszawie [00-093], ul. Daniłowiczowska 18B;
telefon: +48 22 826 38 55; fax: 22 826 41 73; e-mail: sekretariat@wph.com.pl.

 

II. Przedmiot zapytania:

Przedmiotem zapytania jest zidentyfikowanie podmiotów które zainteresowane są podjęciem współpracy przy przeprowadzeniu prac remontowe w dwóch lokalach gastronomicznych na terenie poligonu w Drawsku Pomorskim.

Przewidywany zakres robót:

Obiekt nr 1:

Roboty budowlane :

  • Wymurowanie i otynkowanie ścianek działowych wygradzających zaplecze.
  • Zamurowania i otynkowanie otworów drzwiowych i wykonanie otworu podawczego do pomieszczenia zmywania naczyń.
  • Wymiana drzwi wewnętrznych – szt 3 – pomieszczenia wc.
  • Wykucie otworu drzwiowego i montaż drzwi wewnętrznych – szt 2.
  • Wykucie w śladzie okna otworu drzwiowego i zamontowanie drzwi zewnętrznych – szt 2.
  • Usunięcie ścianki działowej między drzwiami (około2,5m) wraz z montażem nadproża.
  • Częściowa wymiana nawierzchni posadzki z płytek ceramicznych wraz z uzupełnieniem ubytków.
  • Wymiana okładziny ściennej w pomieszczeniach kuchni, łazienek i wc.
  • Malowanie pomieszczeń.

Roboty dostosowawcze instalacji elektrycznej :

  • Przystosowanie instalacji elektrycznej po usunięciu ścianki i montażu nowych drzwi. Wymiana osprzętu (gniazdka i wyłączniki oprawy oświetleniowe).
  • Wykonanie nowych podejść do urządzeń kuchennych i klimatyzacji i wentylacji mechanicznej.
  • Przygotowanie instalacji nisko napięciowej do monitoringu i TV i sieci komputerowej.
  • Montaż urządzeń klimatyzacji i wentylacji mechanicznej.

Roboty sanitarne :

  • Wymiana wc, umywalek z bateriami w 2 łazienkach.
  • Doprowadzenie podejść do urządzeń kuchennych.

Obiekt nr 2:

Roboty budowlane :

  • Zamurowanie i otynkowanie otworu podawczego z kuchni na salę konsumpcyjną.
  • Wymiana drzwi wewnętrznych – szt 2.
  • Wykucie otworu drzwiowego i montaż drzwi wewnętrznych – szt 2.
  • Wykucie w śladzie okna otworu drzwiowego i zamontowanie drzwi zewnętrznych – szt2.
  • Usunięcie ścianki działowej między drzwiami (około2,5m) z montażem nadproża.
  • Częściowa wymiana nawierzchni posadzki z płytek ceramicznych.
  • Malowanie pomieszczeń.

 

Roboty dostosowawcze instalacji elektrycznej :

  • Przystosowanie instalacji elektrycznej po usunięciu ścianki i montażu nowych drzwi. Wymian osprzętu (gniazdka i wyłączniki).
  • Wykonanie nowych podejść do urządzeń kuchennych i klimatyzacji.
  • Przygotowanie instalacji do monitoringu i TV.

Roboty sanitarne :

  • Wymiana wc, umywalek z bateriami w 2 łazienkach.
  • Doprowadzenie podejść do urządzeń kuchennych.

Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania remontu  zgodnie z Polskimi Normami, oraz zasadami sztuki budowlanej. Materiały użyte do remontu muszą posiadać atesty i być dopuszczone do stosowania w budownictwie.

Szczegółowy przedmiot robót w każdym z obiektów ze zdefiniowaniem ilości znajduje się w załącznikach.

 

III. Wymagania:

  • Wykonawca powinien móc udokumentować swoje doświadczenie w prowadzeniu podobnego zakresu robót, najlepiej postaci referencji;
  • Wymagane prace remontowe mogą być wykonane jedynie z wykorzystaniem pracowników posiadających obywatelstwo polskie;

 

IV. Miejsce i sposób składania ofert:

Zainteresowani wykonawcy proszeni są o kontakt bezpośredni z Osobami upoważnionymi do kontaktu z Oferentami.

Zainteresowani wykonawcy proszeni są o przedstawienie wstępnej deklaracji co do możliwego terminu rozpoczęcia prac.

 

V. Osoby upoważniona do kontaktu z Oferentami:

Pan Sławomir Turniak, tel. 694 466 754,  e-mail. sturniak@wph.com.pl

Pan Wojciech Głowacki, tel. 503 039242, e-mail. wglowacki@wph.com.pl

 

ZAŁĄCZNIKI:

Kosztorys 1

Kosztorys 2

Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe Sp z o.o.
poszukuje Kandydatów na stanowisko:

HANDLOWIEC/SPRZEDAWCA W SKLEPIE MUNDUROWYM

Miejsce pracy: Warszawa

 

Obowiązki:

  • Bieżąca obsługa klientów
  • Prezentacja oferty Sklepu Mundurowego podczas wizyt i spotkań handlowych
  • Wsparcie pracowników podczas eventów oraz imprez w których uczestniczy Spółka
  • Przygotowywanie ofert handlowych w ramach odpowiedzi na otrzymywane zapytania
  • Dbanie o prawidłową ekspozycję towaru
  • Wsparcie pracowników Sklepu Mundurowego w zakresie obsługi sklepu internetowego

 

Oczekiwania:

  • Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość branży militarnej i trendów rynkowych
  • Mile widziane zainteresowanie tematyką strzelectwa i doświadczenie w zakresu obrotu koncesjonowanego

 

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej Spółce
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia oraz pakiet socjalny (karta MultiSport, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego);
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Dokumenty dodatkowe: CV

Wymagane dokumenty prosimy składać w sekretariacie Spółki lub drogą elektroniczną pod adresem rekrutacja@wph.com.pl do dnia 21.08.2019 r. do godz. 12:00.

 

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesyłanie CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)” pod adres mailowy: rekrutacja@wph.com.pl, z dopiskiem „Handlowiec / sprzedawca w Sklepie Mundurowym”. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny do Zespołu Zatrudnienia i Płac pod nr: 694-466-764.

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. danych osobowych:

Informujemy, że dane osobowe są przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Kandydaci przystępujący do  rekrutacji podają swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych uniemożliwi udział w naborze.

Administrator danych: Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe Sp. z o.o.  tel. 22 826 38 55

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko Handlowiec / sprzedawca w Sklepie Mundurowym.

Informacje o odbiorcach danych: Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe Sp. z o.o.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy

Uprawnienia kandydata:

– prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych: rodo@wph.com.pl

– prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22 ze zn.1 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO

I. Organizator:

Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe Sp. z o. o. w Warszawie, 00-363, ul. Nowy Świat 54/56, siedziba Zarządu Spółki w Warszawie, 00-093, ul. Daniłowiczowska 18B;
telefon: +48 22 826 38 55; fax: 22 826 41 73; e-mail: sekretariat@wph.com.pl.

 

II. Przedmiot konkursu:

Przedmiotem zapytania jest wyłonienie podmiotu, który będzie świadczył usługę wsparcia przy uruchomieniu dwóch lokali gastronomicznych w stylu amerykańskim o powierzchni około 200 m2 każdy, na terenie poligonu w Drawsku Pomorskim.

W ramach prac wybrany podmiot wykona następujące prace:

  • Przygotuje plan biznesowy punktów na okres 10 lat
  • Przygotuje niezbędne projekty obiektów (w tym architektury wnętrza) wraz z listą i specyfikacją techniczną wyposażenia obiektów
  • Przygotuje menu obiektów, ustalenie cen oraz opracowanie wizualnej części menu
  • Przygotuje listę dostawców towarów niezbędnych do funkcjonowania obiektów
  • Przygotuje projekt funkcjonowania obiektów w zakresie kadrowym, przygotuje wsad merytoryczny do ogłoszeń rekrutacyjnych oraz wesprze Spółkę w procesie rekrutacji personelu
  • Przeprowadzi szkolenia zatrudnionych pracowników

 

III. Wymagania:

  • Wykonawca lub pracownicy wykonawcy dedykowani projektowi powinni posiadać minimum 5 letni doświadczenie w zakresie prowadzonej z sukcesami działalności gastronomicznym w charakterze managera, właściciela lub pracownika;
  • Potencjalni wykonawcy powinni przedstawić referencje z okresu ostatnich 5 lat w zakresie prac analogicznych do będących przedmiotem konkursu;
  • Wszystkie osoby zaangażowane w projekt które będą prowadziły prace bezpośrednio na terenie obiektów muszą posiadać obywatelstwo polskie.

 

IV. Miejsce i sposób składania ofert:

1. Oferty należy składać:

  • w formie elektronicznej i przesłać drogą elektroniczną na adres sekretariat@wph.com.pl do dnia 21 sierpnia 2019 roku do godziny 12.00,
  • w formie papierowej w sekretariacie Zarządu Spółki przy ul. Daniłowiczowskiej 18 B w pokoju 406 w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na wsparcie procesu otwarcia punktów gastronomicznych”” do dnia 21 sierpnia 2019 r. do godz. 12.00.  

2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim,

4. Poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę uprawnioną do działania w imieniu oferenta lub przez nią upoważnioną,

5. Oferta powinna zawierać:

  • oferowaną cenę netto i brutto,
  • komplet informacji jak w pkt. II, III,
  • szczegółowe dane Oferenta, w szczególności firmę i siedzibę Oferenta, powołanie się na odpowiedni wpis w rejestrze przedsiębiorców, numer NIP, REGON, numer telefonu, adres e-mail,
  • każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Organizatora o wyjaśnienie treści konkursu ofert w formie pisemnej.
  • Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Organizatora w Warszawie przy ul. Daniłowiczowskiej 18B w sali konferencyjnej w dniu 21 sierpnia 2019 r. o godzinie 13.00 przez Komisję Konkursową.

 

V. Rozstrzygnięcie konkursu:

  1. Oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej dla Organizatora dokonywać będzie komisja konkursowa.
  2. Komisja konkursowa dokona oceny złożonych ofert pod kątem formalnym
    i merytorycznym.
  3. Oferty zawierające braki formalne nie będą rozpatrywane.
  4. Organizator może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków.

 

VI. Kryteria oceny:

Podstawowym kryterium dokonania wyboru oferty będzie cena.

 

VII. Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami:

W przypadku pytań dotyczących postępowania prosimy o kontakt mailowy pod adresem sekretariat@wph.com.pl

 

VIII. Informacje dotyczące wyboru oferty.

O rozstrzygnięciu konkursu Organizator powiadomi Oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: www.wph.com.pl.

I. Organizator:

Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe Sp. z o. o. w Warszawie, 00-363, ul. Nowy Świat 54/56, siedziba Zarządu Spółki w Warszawie [00-093], ul. Daniłowiczowska 18B;
telefon: +48 22 826 38 55; fax: 22 826 41 73; e-mail: sekretariat@wph.com.pl.

 

II. Przedmiot konkursu:

Przedmiotem zapytania jest wyłonienie podmiotu który wykona przebudowę instalacji wentylacji i klimatyzacji w dwóch lokalach gastronomicznych na terenie poligonu w Drawsku Pomorskim w terminie do 30.09.2019.

Zakres robót zgodny z załącznikami.

 

III. Wymagania:

  • wykonawca powinien przedstawić referencje;
  • prace na terenie obiektu mogą być wykonane jedynie z wykorzystaniem pracowników posiadających obywatelstwo polskie;

 

IV. Miejsce i sposób składania ofert:

1. Oferty należy składać:

  • w formie elektronicznej i przesłać drogą elektroniczną na adres sekretariat@wph.com.pl do dnia 19 sierpnia 2019 roku do godziny 12.00,
  • w formie papierowej w sekretariacie Zarządu Spółki przy ul. Daniłowiczowskiej 18 B w pokoju 406 w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na wykonawstwo projektu instalacji wentylacji i klimatyzacji” do dnia 19 sierpnia 2019 r. do godz. 12.00.  

2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim,

4. Poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę upoważnioną,

5. Oferta powinna zawierać:

  • oferowaną cenę netto i brutto,
  • komplet informacji jak w pkt. II, III,
  • szczegółowe dane Oferenta, w szczególności firmę i siedzibę Oferenta, powołanie się na odpowiedni wpis w rejestrze przedsiębiorców, numer NIP, REGON, numer telefonu, adres e-mail,
  • każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Organizatora o wyjaśnienie treści konkursu ofert w formie pisemnej.
  • Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Organizatora w Warszawie ul. Daniłowiczowskiej 18B w sali konferencyjnej w dniu 20 sierpnia 2019 r. o godzinie 13.00 przez Komisję Konkursową.

 

V. Rozstrzygnięcie konkursu:

  1. Oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej dla Organizatora dokonywać będzie komisja konkursowa.
  2. Komisja konkursowa dokona oceny złożonych ofert pod kątem formalnym
    i merytorycznym.
  3. Oferty zawierające braki formalne nie będą rozpatrywane.
  4. Organizator może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków.

 

VI. Kryteria oceny:

Podstawowym kryterium dokonania wyboru oferty będzie cena.

 

VII. Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami:

Pan Sławomir Turniak, tel. 694 466 754,  e-mail. sturniak@wph.com.pl.

Pan Wojciech Głowacki, tel. 503 039242, e-mail. wglowacki@wph.com.pl

 

VIII. Informacje dotyczące wyboru oferty.

O rozstrzygnięciu konkursu Organizator powiadomi Oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: www.wph.com.pl.

 

ZAŁĄCZNIKI:

PW_WENTYLACJA_KANTYNA

W1

W2

Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe Sp. z o.o. ogłasza konkurs na świadczenie usługi kompleksowej ochrony oraz monitoringu mienia i osób na terenach obiektów będących w posiadaniu Organizatora.

 

I. Organizator:

Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe Sp. z o. o. w Warszawie, 00-363, ul. Nowy Świat 54/56 z siedzibą Zarządu Spółki: Warszawa, 00-093, ul. Daniłowiczowska 18B; telefon: +48 22 826 38 55; fax: 22 826 41 73; e-mail: sekretariat@wph.com.pl.

 

II. Przedmiot konkursu:

Przedmiotem konkursu są:

1.Ochrona fizyczna osób i mienia na terenach obiektów Organizatora:

a) ul. Nowy Świat 54/56 w Warszawie – w ograniczonych godzinach od poniedziałku do piątku oraz całodobowo w dni wolne od pracy, usługa wykonywana przez jednego pracownika na zmianie;

b) ul. Daniłowiczowska 18B w Warszawie – całodobowo we wszystkie dni tygodnia, usługa wykonywana przez jednego pracownika na zmianie;

c) ul. Przecławska 1 w Warszawie – w ograniczonych godzinach pracy od poniedziałku do piątku oraz całodobowo w dni wolne od pracy, usługa wykonywana przez jednego pracownika na zmianie;

d) monitorowanie obiektów wraz z interwencją załóg patrolowych na wypadek otrzymania sygnału z lokalnego systemu alarmowego według standardu określonego przez Organizatora, w obiektach (sklepach) mieszczących się w następujących lokalizacjach:

– Warszawa, ul. Aleja Niepodległości 121/123,

– Warszawa, ul. Aleja Niepodległości 235/257,

– Warszawa, ul. Nowowiejska 10,

– Warszawa-Wesoła, ul. Plac Wojska Polskiego 114.

2. Ochrona będzie wykonywana zgodnie z instrukcjami ochrony obiektów, których treść udostępnia sekretariat Spółki ul. Daniłowiczowska 18 B, 00-093 Warszawa, IV piętro, pokój 406 lub osoba upoważniona do kontaktów z oferentami.

 

III. Termin wykonania umowy:

Rozpoczęcie: 01 października 2019 r.

Zakończenie: 31 października 2020 r.

 

IV. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz wymagane dokumenty:

  1. Warunki udziału w postępowaniu mogą ubiegać się Oferenci, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych przedmiotem niniejszego zamówienia,

2) posiadają wiedzę i doświadczenie pozwalające rzetelnie wykonać przedmiot zamówienia,

3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie usług.

5) posiadają możliwość obniżenia kosztów pracy przez odpis PFRON.

6) zatrudnieni pracownicy ochrony posiadają uprawnienia prowadzenia dźwigów towarowo-osobowych wydawane przez UDT (dotyczy obiektów Daniłowiczowska i Przecławska) lub takie uprawnienia uzyskają w okresie 3 miesięcy po podpisaniu umowy.

  1. Oferenci powinni przedstawić  następujące oświadczenia i dokumenty:

1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści jak w zał. nr 1,

2) kopię aktualnej koncesji wydanej przez MSWiA uprawniającej do prowadzenia działalności w zakresie ochrony osób i mienia, ważną w okresie i na obszarze realizacji zamówienia.

3) kopię opłaconej polisy bądź inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia.

4)  oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych Oferenta przez Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul Nowy Świat 54/56, 00-363 Warszawa w związku z udziałem w konkursie świadczenie usługi kompleksowej ochrony i monitoringu mienia i osób, na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. 2016 r., poz. 922) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.

5) inne dokumenty potwierdzające posiadaną wiedzę, doświadczenie, potencjał ludzki, zasoby techniczne.

6) dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałami. Oferenci zobowiązani są do przedstawienia dokumentów zawierających stwierdzenia zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania.

7)  w przypadku wątpliwości co do treści złożonych dokumentów, Organizator może wezwać Oferenta do złożenia wyjaśnień w określonym przez siebie terminie.

 

V. Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami:

Pan Jarosław Szczęśniak, tel. 507 139 327,

e-mail. jszczesniak@wph.com.pl

 

VI. Sposób przygotowania ofert:

  1. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim.
  2. Poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę upoważnioną.
  3. Oferta powinna zawierać:

1)  oferowaną cenę z podaniem stawki za 1 roboczogodzinę (netto) oraz wraz z obliczoną stawką VAT i ceną roboczogodziny brutto.

2) komplet informacji jak w pkt. IV,

3) szczegółowe dane oferenta, w szczególności firmę i siedzibę oferenta, powołanie się na odpowiedni wpis w rejestrze przedsiębiorców,  numer NIP, REGON, numer telefonu, adres e-mail

4) każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Organizatora o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego w formie pisemnej.

 

VII. Miejsce i sposób składania ofert:

  1. Oferty należy składać w sekretariacie Zarządu Spółki przy ul. Daniłowiczowskiej 18 B w pokoju 406 w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na usługę ochrony obiektów WPH Sp. z o.o.” przy ul. Daniłowiczowskiej 18B w sekretariacie na IV piętrze, do dnia 21 sierpnia 2019 r. do godz. 12.00.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Organizatora w Warszawie ul. Daniłowiczowskiej 18 B w sali konferencyjnej w dniu 21 sierpnia 2019 r. o godzinie 12.15. przez Komisję Konkursową.

 

VIII. Kryterium oceny:

  1. Oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej dokonywać będzie co najmniej trzy osobowa komisja konkursowa.
  2. Komisja zostanie powołana przez Organizatora do dnia 19 sierpnia 2019 r.
  3. Komisja konkursowa dokona oceny złożonych ofert pod kątem formalnym i merytorycznym.
  4. Komisja oceni Oferty punktowo przyznając maksymalnie 20 pkt. za kryterium ceny, doświadczenie – 5 pkt., zakres wykonywanych usług – 5 pkt.
  5. Maksymalna ilość punktów do zdobycia – 30.
  6. Dodatkowym walorem ofert będzie przedłożenie przez Oferentów referencji.

 

IX. Rozstrzygnięcie konkursu:

  1. Organizator dokona oceny złożonych ofert zgodnie z przyjętym kryterium, której dokona Komisja konkursowa,
  2. Organizator może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, bez podania przyczyny.

 

X. Informacje dotyczące wyboru oferty

  1. O rozstrzygnięciu konkursu organizator powiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: www.wph.com.pl oraz telefonicznie na wskazany przez Oferentów numer telefonu.

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

ZAŁĄCZNIK 1

I. Organizator:

Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe Sp. z o. o. w Warszawie, 00-363, ul. Nowy Świat 54/56, siedziba Zarządu Spółki w Warszawie [00-093], ul. Daniłowiczowska 18B;
telefon: +48 22 826 38 55; fax: 22 826 41 73; e-mail: sekretariat@wph.com.pl.

 

II. Przedmiot konkursu:

Przedmiotem zapytania jest wyłonienie podmiotu który dostarczy oraz dokona montażu elementów oświetlenia w dwóch lokalach gastronomicznych na terenie poligonu w Drawsku Pomorskim w terminie do 30.09.2019.

Wyłoniony dostawca:

  • wykona projekt oświetlenia w obiektach gastronomicznych składających się z zaplecza kuchennego oraz sali konsumpcyjnej o powierzchni około 200 m2 przeznaczonych na 100 osób każda;
  • dostarczy oraz zamontuje oprawy wraz ze źródłami światła w postaci żarówek LED E27 w obiektach gastronomicznych – preferowany wzór opraw w załączniku. Zakładana ilość opraw to 41 źródeł światła na pojedynczej sali konsumpcyjnej oraz 7 opraw szczelnych w pojedynczym zapleczu kuchennym;

Wzór preferowanego wzoru opraw, które powinny stanowić wyposażenie sali konsumpcyjnej stanowi załącznik do zapytania.

Rzut jednego z dwóch lokali stanowi załącznik do zapytania.

 

III. Wymagania:

  • wykonawca powinien przedstawić referencje;
  • usługa montażu musi odbyć się z wykorzystaniem pracowników posiadających obywatelstwo polskie;
  • wykonawca na okres 24 miesięcy udziela gwarancji na sprzęt w ramach której naprawa lub wymiana wadliwego sprzętu następuje w ciągu 48 godzin od zgłoszenia;
  • wykonawca zapewnia serwis pogwarancyjny na sprzęt przez okres 24 miesięcy po okresie zakończenia gwarancji;

 

IV. Miejsce i sposób składania ofert:

1. Oferty należy składać:

  • w formie elektronicznej i przesłać drogą elektroniczną na adres sekretariat@wph.com.pl do dnia 14 sierpnia 2019 roku do godziny 12.00,
  • w formie papierowej w sekretariacie Zarządu Spółki przy ul. Daniłowiczowskiej 18 B w pokoju 406 w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na dostawę i montaż elementów oświetlenia” do dnia 14 sierpnia 2019 r. do godz. 12.00.  

2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim,

4. Poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę upoważnioną,

5. Oferta powinna zawierać:

  • oferowaną cenę netto i brutto,
  • komplet informacji jak w pkt. II, III,
  • szczegółowe dane Oferenta, w szczególności firmę i siedzibę Oferenta, powołanie się na odpowiedni wpis w rejestrze przedsiębiorców, numer NIP, REGON, numer telefonu, adres e-mail,
  • każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Organizatora o wyjaśnienie treści konkursu ofert w formie pisemnej.
  • Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Organizatora w Warszawie ul. Daniłowiczowskiej 18B w sali konferencyjnej w dniu 14 sierpnia 2019 r. o godzinie 13.00 przez Komisję Konkursową.

 

V. Rozstrzygnięcie konkursu:

  1. Oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej dla Organizatora dokonywać będzie komisja konkursowa.
  2. Komisja konkursowa dokona oceny złożonych ofert pod kątem formalnym i merytorycznym.
  3. Oferty zawierające braki formalne nie będą rozpatrywane.
  4. Organizator może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków.

 

VI. Kryteria oceny:

Podstawowym kryterium dokonania wyboru oferty będzie cena.

 

VII. Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami:

Pan Sławomir Turniak, tel. 694 466 754,  e-mail. sturniak@wph.com.pl.

 

VIII. Informacje dotyczące wyboru oferty.

O rozstrzygnięciu konkursu Organizator powiadomi Oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: www.wph.com.pl.

 

ZAŁĄCZNIKI:

Plan pomieszczenia

Preferowany wzór lampy

Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe Sp z o.o.
poszukuje Kandydatów na stanowisko:

KOORDYNATORA OBIEKTÓW GASTRONOMICZNYCH

Miejsce pracy: powiat drawski

 

Obowiązki:

  • Wsparcie procesu otwarć obiektów gastronomicznych
  • Opracowanie oferty produktowej oraz pozyskanie dostawców
  • Rekrutacja pracowników do obiektów gastronomicznych oraz nadzór nad ich pracą
  • Bieżący nadzór nad funkcjonowaniem obiektów
  • Prowadzenie działań związanych z promocją obiektów
  • Inicjowanie oraz nadzorowanie procesu zmian w obiektach
  • Przygotowanie sprawozdań oraz raportów z procesów otwarć oraz funkcjonowania obiektów
  • Dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów, w tym dokumentów księgowych i kadrowych

 

Oczekiwania:

  • Minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w prowadzeniu własnej działalności na rynku gastronomicznym
  • Przeprowadzenie, co najmniej jednego otwarcia punktu gastronomicznego w ciągu ostatnich 5 lat
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie
  • Komunikatywność
  • Rzetelność i uczciwość

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej Spółce
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia oraz pakiet socjalny (karta MultiSport, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego);
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Dokumenty dodatkowe: CV

Wymagane dokumenty prosimy składać w sekretariacie Spółki lub drogą elektroniczną pod adresem rekrutacja@wph.com.pl do dnia 13.08.2019r. do godz. 11:00.

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Spółkę moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie o pracę do realizacji procesu rekrutacji. Dodatkowo wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych zawartych w ofercie pracy w bazie rekrutacyjnej Spółki w przypadku zawarcia w nich danych w zakresie szerszym niż wymagany przepisami Kodeksu pracy oraz w sytuacji, gdy kandydat chce, aby dane zostały umieszczone w bazie rekrutacyjnej.

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. danych osobowych:

Informujemy, że dane osobowe są przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000)oraz przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Kandydaci przystępujący do  rekrutacji podają swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych uniemożliwi udział w naborze.

Administrator danych: Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe Sp. z o.o.  tel. 22 826 38 55

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko Koordynator obiektów gastronomicznych

Informacje o odbiorcach danych: Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe Sp. z o.o.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy

Uprawnienia kandydata:

– prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych: rodo@wph.com.pl

– prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22 ze zn.1 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesyłanie CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)” pod adres mailowy: rekrutacja@wph.com.pl, z dopiskiem „Koordynator obiektów gastronomicznych”. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny do Zespołu Zatrudnienia i Płac pod nr: 694-466-764.

I. Organizator:

Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe Sp. z o. o. w Warszawie, 00-363, ul. Nowy Świat 54/56, siedziba Zarządu Spółki w Warszawie [00-093], ul. Daniłowiczowska 18B;
telefon: +48 22 826 38 55; fax: 22 826 41 73; e-mail: sekretariat@wph.com.pl.

 

II. Przedmiot konkursu:

Przedmiotem zapytania jest wyłonienie podmiotu który dostarczy oraz dokona montażu wyposażenia kuchni dwóch lokali gastronomicznych na terenie poligonu w Drawsku Pomorskim w terminie do 30.09.2019.

Zestawienie definiujący sprzęt stanowiący wyposażenie każdego pojedynczego lokalu stanowi załącznik do zapytania.

 

III. Wymagania:

  • wykonawca powinien przedstawić referencje;
  • usługa montażu musi odbyć się z wykorzystaniem pracowników posiadających obywatelstwo polskie;
  • wykonawca na okres 12 miesięcy udziela gwarancji na sprzęt w ramach której naprawa lub wymiana wadliwego sprzętu następuje w ciągu 48 godzin od zgłoszenia;
  • wykonawca zapewnia serwis pogwarancyjny na sprzęt przez okres 24 miesięcy po okresie zakończenia gwarancji;
  • przed realizacją dostawy powinna odbyć się wizyta przedstawiciela dostawcy celem określenia usytuowania urządzeń, ich zasilania w energię elektryczną oraz przyłączy wody oraz kanalizacji.

 

IV. Miejsce i sposób składania ofert:

1. Oferty należy składać:

  • w formie elektronicznej i przesłać drogą elektroniczną na adres sekretariat@wph.com.pl do dnia 06 sierpnia 2019 roku do godziny 12.00,
  • w formie papierowej w sekretariacie Zarządu Spółki przy ul. Daniłowiczowskiej 18 B w pokoju 406 w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na dostawę i montaż wyposażenia kuchni w lokalach gastronomicznych” do dnia 06 sierpnia 2019 r. do godz. 12.00.  

2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim.

4. Poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę upoważnioną.

5. Oferta powinna zawierać:

  • oferowaną cenę netto i brutto,
  • komplet informacji jak w pkt. II, III,
  • szczegółowe dane Oferenta, w szczególności firmę i siedzibę Oferenta, powołanie się na odpowiedni wpis w rejestrze przedsiębiorców, numer NIP, REGON, numer telefonu, adres e-mail,
  • każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Organizatora o wyjaśnienie treści konkursu ofert w formie pisemnej.
  • Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Organizatora w Warszawie ul. Daniłowiczowskiej 18B w sali konferencyjnej w dniu 06 sierpnia 2019 r. o godzinie 13.00 przez Komisję Konkursową.

 

V. Rozstrzygnięcie konkursu:

  1. Oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej dla Organizatora dokonywać będzie komisja konkursowa.
  2. Komisja konkursowa dokona oceny złożonych ofert pod kątem formalnym i merytorycznym.
  3. Oferty zawierające braki formalne nie będą rozpatrywane.
  4. Organizator może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków.

 

VI. Kryteria oceny:

Podstawowym kryterium dokonania wyboru oferty będzie cena.

 

VII. Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami:

Pan Sławomir Turniak, tel. 694 466 754,  e-mail. sturniak@wph.com.pl.

 

VIII. Informacje dotyczące wyboru oferty.

O rozstrzygnięciu konkursu Organizator powiadomi Oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: www.wph.com.pl.

 

ZAŁĄCZNIK:

Wykaz Kantyny

I. Organizator:

Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe Sp. z o. o. w Warszawie, 00-363, ul. Nowy Świat 54/56, siedziba Zarządu Spółki w Warszawie [00-093], ul. Daniłowiczowska 18B;
telefon: +48 22 826 38 55; fax: 22 826 41 73; e-mail: sekretariat@wph.com.pl.

 

II. Przedmiot konkursu:

Przedmiotem zapytania jest wyłonienie podmiotu który wykona (produkcja oraz montaż) zabudowę dwóch sal konsumpcyjnych w lokalach gastronomicznych na terenie poligonu w Drawsku Pomorskim w terminie do 30.09.2019.

Zestawienie  ilościowe  mebli stanowiących wyposażenie każdego z dwóch punktów:

  1. obudowa kaloryferów – 7 szt.
  2. obudowa drzwi wejściowych – 2 szt.
  3. obudowa drzwi do kuchni – 1 szt.
  4. obudowa punktu zwrotu naczyń – 1 szt.
  5. siedzisko „amerykańskie” pojedyncze z pergolą – 6 szt.
  6. siedzisko „amerykańskie” podwójne z pergolą – 6 szt.
  7. siedzisko „amerykańskie podwójne niskie – 4 szt.
  8. stół 120×80 – 24 szt.
  9. stolik 60×60 – 1 szt.
  10. siedzisko i szafka do Darta – 1 szt.
  11. kontuar barowy (bez urządzeń) – 1 szt.
  12. siedzisko VIP – 1 kpl.
  13. regał barowy – 1 szt.
  14. transport i montaż
  15. inne urządzenia np. kosz wieszak na ubrania itp.

W załączniku  rzut  poziomy lokalu ze wstępną propozycją ustawienia mebli.

 

III. Wymagania:

  • wykonawca powinien przedstawić referencje;
  • usługa montażu musi odbyć się z wykorzystaniem pracowników posiadających obywatelstwo polskie;
  • wybrany dostawca zobowiązany będzie do przygotowania projektu aranżacji wnętrza, który będzie podlegał akceptacji zamawiającego.

 

IV. Miejsce i sposób składania ofert:

1. Oferty należy składać:

  • w formie elektronicznej i przesłać drogą elektroniczną na adres sekretariat@wph.com.pl do dnia 06 sierpnia 2019 roku do godziny 12.00,
  • w formie papierowej w sekretariacie Zarządu Spółki przy ul. Daniłowiczowskiej 18 B w pokoju 406 w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na wykonanie i montaż mebli do lokali gastronomicznych” do dnia 06 sierpnia 2019 r. do godz. 12.00.  

2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim.

4. Poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę upoważnioną,

5. Oferta powinna zawierać:

  • oferowaną cenę netto i brutto,
  • komplet informacji jak w pkt. II, III,
  • szczegółowe dane Oferenta, w szczególności firmę i siedzibę Oferenta, powołanie się na odpowiedni wpis w rejestrze przedsiębiorców, numer NIP, REGON, numer telefonu, adres e-mail,
  • każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Organizatora o wyjaśnienie treści konkursu ofert w formie pisemnej.
  • Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Organizatora w Warszawie ul. Daniłowiczowskiej 18B w sali konferencyjnej w dniu 06 sierpnia 2019 r. o godzinie 13.00 przez Komisję Konkursową.

 

V. Rozstrzygnięcie konkursu:

  1. Oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej dla Organizatora dokonywać będzie komisja konkursowa.
  2. Komisja konkursowa dokona oceny złożonych ofert pod kątem formalnym
    i merytorycznym.
  3. Oferty zawierające braki formalne nie będą rozpatrywane.
  4. Organizator może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków.

 

VI. Kryteria oceny:

Podstawowym kryterium dokonania wyboru oferty będzie cena.

 

VII. Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami:

Pan Sławomir Turniak, tel. 694 466 754,  e-mail. sturniak@wph.com.pl.

 

VIII. Informacje dotyczące wyboru oferty.

O rozstrzygnięciu konkursu Organizator powiadomi Oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: www.wph.com.pl.

 

ZAŁĄCZNIKI:

Konotop 3 a

Konotop a3 zaplecze kuchenne

Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe
poszukuje Kandydatów na stanowisko:

Krawiec / Krawcowa
Miejsce pracy: Warszawa

Opis Stanowiska:

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za szycie na miarę mundurów wyjściowych i polowych dla służb mundurowych.

Wymagania:

Poszukujemy osób z doświadczeniem w szyciu marynarek, spodni, płaszczy, odzieży korporacyjnej. Mile widziane wykształcenie krawieckie lub konstruktorskie.

Oferujemy:

  • umowę o dzieło
  • pracę w stabilnej firmie z wieloletnią tradycją w szyciu na miarę

    Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesyłanie CV z klauzulą “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 rok  o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)” pod adres mailowy: rekrutacja@wph.com.pl, z dopiskiem „Krawiec/ Krawcowa”. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny do Zespołu Zatrudnienia i Płac pod nr: 22 8272242.

Ogłoszenia zakończone

I. Organizator:

Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe Sp. z o. o. w Warszawie, 00-363, ul. Nowy Świat 54/56, siedziba Zarządu Spółki w Warszawie [00-093], ul. Daniłowiczowska 18B;
telefon: +48 22 826 38 55; fax: 22 826 41 73; e-mail: sekretariat@wph.com.pl.

II. Przedmiot konkursu:

Przedmiotem zapytania jest wyłonienie podmiotu który przeprowadzi prace remontowe w dwóch lokalach gastronomicznych na terenie poligonu w Drawsku Pomorskim w terminie do 30.09.2019.

Zakres robót:

Obiekt nr 1:

Roboty budowlane :

  • Wymurowanie i otynkowanie ścianek działowych wygradzających zaplecze.
  • Zamurowania i otynkowanie otworów drzwiowych i wykonanie otworu podawczego do pomieszczenia zmywania naczyń.
  • Wymiana drzwi wewnętrznych – szt 3 – pomieszczenia wc.
  • Wykucie otworu drzwiowego i montaż drzwi wewnętrznych – szt 2.
  • Wykucie w śladzie okna otworu drzwiowego i zamontowanie drzwi zewnętrznych – szt 2.
  • Usunięcie ścianki działowej między drzwiami (około2,5m) wraz z montażem nadproża.
  • Częściowa wymiana nawierzchni posadzki z płytek ceramicznych wraz z uzupełnieniem ubytków.
  • Wymiana okładziny ściennej w pomieszczeniach kuchni, łazienek i wc.
  • Malowanie pomieszczeń.

Roboty dostosowawcze instalacji elektrycznej :

  • Przystosowanie instalacji elektrycznej po usunięciu ścianki i montażu nowych drzwi. Wymiana osprzętu (gniazdka i wyłączniki oprawy oświetleniowe).
  • Wykonanie nowych podejść do urządzeń kuchennych i klimatyzacji i wentylacji mechanicznej.
  • Przygotowanie instalacji nisko napięciowej do monitoringu i TV i sieci komputerowej.
  • Montaż urządzeń klimatyzacji i wentylacji mechanicznej.

Roboty sanitarne :

  • Wymiana wc, umywalek z bateriami w 2 łazienkach.
  • Doprowadzenie podejść do urządzeń kuchennych.

Obiekt nr 2:

Roboty budowlane :

  • Zamurowanie i otynkowanie otworu podawczego z kuchni na salę konsumpcyjną.
  • Wymiana drzwi wewnętrznych – szt 2.
  • Wykucie otworu drzwiowego i montaż drzwi wewnętrznych – szt 2.
  • Wykucie w śladzie okna otworu drzwiowego i zamontowanie drzwi zewnętrznych – szt2.
  • Usunięcie ścianki działowej między drzwiami (około2,5m) z montażem nadproża.
  • Częściowa wymiana nawierzchni posadzki z płytek ceramicznych.
  • Malowanie pomieszczeń.

Roboty dostosowawcze instalacji elektrycznej :

  • Przystosowanie instalacji elektrycznej po usunięciu ścianki i montażu nowych drzwi. Wymian osprzętu (gniazdka i wyłączniki).
  • Wykonanie nowych podejść do urządzeń kuchennych i klimatyzacji.
  • Przygotowanie instalacji do monitoringu i TV.

Roboty sanitarne :

  • Wymiana wc, umywalek z bateriami w 2 łazienkach.
  • Doprowadzenie podejść do urządzeń kuchennych.

Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania remontu  zgodnie z Polskimi Normami, oraz zasadami sztuki budowlanej. Materiały użyte do remontu muszą posiadać atesty i być dopuszczone do stosowania w budownictwie.

Szczegółowy przedmiot robót w każdym z obiektów ze zdefiniowaniem ilości znajduje się w załączniku do zapytania.

III. Wymagania:

  • wykonawca powinien przedstawić referencje;
  • prace remontowe mogą być wykonane jedynie z wykorzystaniem pracowników posiadających obywatelstwo polskie;

 

IV. Miejsce i sposób składania ofert:

1. Oferty należy składać:

  • w formie elektronicznej i przesłać drogą elektroniczną na adres sekretariat@wph.com.pl do dnia 19 sierpnia 2019 roku do godziny 12.00,
  • w formie papierowej w sekretariacie Zarządu Spółki przy ul. Daniłowiczowskiej 18 B w pokoju 406 w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na przeprowadzenie prac remontowych” do dnia 19 sierpnia 2019 r. do godz. 12.00.  

2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim,

4. Poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę upoważnioną,

5. Oferta powinna zawierać:

  • oferowaną cenę netto i brutto,
  • komplet informacji jak w pkt. II, III,
  • szczegółowe dane Oferenta, w szczególności firmę i siedzibę Oferenta, powołanie się na odpowiedni wpis w rejestrze przedsiębiorców, numer NIP, REGON, numer telefonu, adres e-mail,
  • każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Organizatora o wyjaśnienie treści konkursu ofert w formie pisemnej.
  • Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Organizatora w Warszawie ul. Daniłowiczowskiej 18B w sali konferencyjnej w dniu 20 sierpnia 2019 r. o godzinie 13.00 przez Komisję Konkursową.

 

V. Rozstrzygnięcie konkursu:

  1. Oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej dla Organizatora dokonywać będzie komisja konkursowa.
  2. Komisja konkursowa dokona oceny złożonych ofert pod kątem formalnym
    i merytorycznym.
  3. Oferty zawierające braki formalne nie będą rozpatrywane.
  4. Organizator może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków.

VI. Kryteria oceny:

Podstawowym kryterium dokonania wyboru oferty będzie cena.

VII. Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami:

Pan Sławomir Turniak, tel. 694 466 754,  e-mail. sturniak@wph.com.pl.

Pan Wojciech Głowacki, tel. 503 039242, e-mail. wglowacki@wph.com.pl

VIII. Informacje dotyczące wyboru oferty.

O rozstrzygnięciu konkursu Organizator powiadomi Oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: www.wph.com.pl.

ZAŁĄCZNIKI:

Kosztorys 1

Kosztorys 2

Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe
poszukuje Kandydatów na stanowisko:

KIEROWNIK SKLEPU GARMAŻERYJNEGO

lokalizacja: Al. Niepodległości 121/123  w Warszawie

 

Opis zadań:

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za:

  • obsługę Klientów sklepu
  • kontakty z dostawcami i zatowarowanie sklepu
  • przyjęcia towaru oraz dbanie o jego jakość
  • obsługę i rozliczanie kasy fiskalnej
  • realizację planów sprzedaży
  • ekspozycję towarów
  • rozwój asortymentu sklepu
  • inicjowanie działań promocyjnych

 

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość rynku dostawców asortymentu garmażeryjnego
  • aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne
  • brak przeciwskazań do pracy fizycznej
  • odpowiedzialność i zaangażowanie
  • komunikatywność
  • rzetelność i uczciwość
  • punktualność

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę na pełen etat
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia: podstawa + premia uzależniona od obrotu sklepu
  • pakiet socjalny (karta MultiSport, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego)
  • pracę w sklepie w dobrej lokalizacji
  • przyjazną atmosferę pracy.

 

Dokumenty: CV

 

Dokumenty prosimy składać w sekretariacie Spółki lub pod adresem rekrutacja@wph.com.pl

 

Prosimy o dołączenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Spółkę moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie o pracę do realizacji procesu rekrutacji. Dodatkowo wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych zawartych w ofercie pracy w bazie rekrutacyjnej Spółki w przypadku zawarcia w nich danych w zakresie szerszym niż wymagany przepisami Kodeksu pracy oraz w sytuacji, gdy kandydat chce, aby dane zostały umieszczone w bazie rekrutacyjnej.

Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe
poszukuje Kandydatów na stanowisko:

SEKRETARKI / SEKRETARZA
Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis zadań:

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za:

  • obsługę techniczno-organizacyjną i kancelaryjną organów Spółki;
  • przyjmowanie korespondencji adresowanej do Spółki i kierowanie jej do osób funkcyjnych oraz komórek organizacyjnych, zgodnie z dekretacją;
  • prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących;
  • obsługa korespondencji mailowej przychodzącej do Spółki;
  • obsługa centrali telefonicznej zgodnie z przyjętymi standardami;
  • przyjmowanie gości i obsługa spotkań odbywających się w siedzibie firmy;
  • prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu;
  • zabezpieczenie potrzeb Spółki w zakresie dostarczania prasy i wydawnictw;
  • logistyczne zabezpieczanie spotkań, posiedzeń oraz odpraw i narad organizowanych przez Prezesa, Zarząd Spółki, pracowników w jej siedzibie i poza nią;
  • nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich i pocztowych;
  • zakup materiałów biurowych dla administracji i sklepów;

 

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe;
  • komunikatywność oraz zdolności interpersonalne;
  • zaangażowanie i inicjatywa w działaniu;
  • doskonała znajomość MS Office;
  • łatwość przygotowywania dokumentów oficjalnych oraz wewnętrznych;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • punktualność;
  • wysoka kultura osobista;
  • mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodą komunikację;
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;

 

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej Spółce;
  • umowę o pracę na pełen etat;
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia oraz pakiet socjalny (karta MultiSport, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego);
  • możliwość rozwoju i szkoleń;
  • przyjazną atmosferę pracy;

 

Wymagane dokumenty: CV

 

Dokumenty prosimy składać w sekretariacie Spółki lub pod adresem rekrutacja@wph.com.pl do dnia 15.07.2019 r. do godz. 15:30

 

Prosimy o dołączenie klauzuli:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Spółkę moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie o pracę do realizacji procesu rekrutacji. Dodatkowo wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych zawartych w ofercie pracy w bazie rekrutacyjnej Spółki w przypadku zawarcia w nich danych w zakresie szerszym niż wymagany przepisami Kodeksu pracy oraz w sytuacji, gdy kandydat chce, aby dane zostały umieszczone w bazie rekrutacyjnej.

Komisja Konkursowa stwierdziła, iż najkorzystniejsza oferta na zakup samochodu została złożona przez Carolina Car Company S.J., Al. Prymasa Tysiąclecia 54, 01-242 Warszawa.

I. Organizator:

Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe Sp. z o. o. w Warszawie, 00-363, ul. Nowy Świat 54/56, siedziba Zarządu Spółki w Warszawie [00-093], ul. Daniłowiczowska 18B;
telefon: +48 22 826 38 55; fax: 22 826 41 73; e-mail: sekretariat@wph.com.pl.

 

II. Przedmiot konkursu:

Przedmiotem zapytania jest zakup samochodu osobowego kompletnego, wolnego od wad fizycznych i prawnych.

 

III. Wymagane parametry samochodu:

– samochód nowy, z tym, że dopuszcza się możliwość nabycia auta powystawowego/używanego z przebiegiem do 20.000,00 km,

– rok produkcji 2018 r lub 2019 r.,

– minimalna pojemność skokowa 1,4 dm³,

– minimalna moc silnika 90 KM,

– segment C,

– klimatyzacja,

– silnik benzynowy,

– wersja kombi.

 

IV. Miejsce i sposób składania ofert:

  1. Oferty należy składać:

– w formie elektronicznej i przesłać drogą elektroniczną na adres sekretariat@wph.com.pl do dnia 31 maja 2019 roku do godziny 12.00,

–  w formie papierowej w sekretariacie Zarządu Spółki przy ul. Daniłowiczowskiej 18 B w pokoju 406 w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na zakup samochodu osobowego” do dnia 31 maja 2019 r. do godz. 12.00.  

  1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim,
  3. Poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę upoważnioną,
  4. Oferta powinna zawierać:

1)  oferowaną cenę netto i brutto,

2) komplet informacji jak w pkt. II, III,

3) szczegółowe dane Oferenta, w szczególności firmę i siedzibę Oferenta, powołanie się na odpowiedni wpis w rejestrze przedsiębiorców, numer NIP, REGON, numer telefonu, adres e-mail,

4) każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Organizatora o wyjaśnienie treści konkursu ofert w formie pisemnej.

5) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Organizatora w Warszawie ul. Daniłowiczowskiej 18B w sali konferencyjnej w dniu 31 maja 2019 r. o godzinie 13.00 przez Komisję Konkursową.

V. Rozstrzygnięcie konkursu:

  1. Oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej dla Organizatora dokonywać będzie komisja konkursowa.
  2. Komisja konkursowa dokona oceny złożonych ofert pod kątem formalnym
    i merytorycznym.
  3. Oferty zawierające braki formalne pozostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
  4. Organizator może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków.

 

VI. Kryteria oceny:

Podstawowym kryterium dokonania wyboru oferty będzie cena samochodu.

 

VII. Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami:

Pan Artur Szajner, tel. 882 437 714,  e-mail. aszajner@wph.com.pl.

 

VIII. Informacje dotyczące wyboru oferty.

O rozstrzygnięciu konkursu Organizator powiadomi Oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: www.wph.com.pl oraz na wskazany przez Oferentów numer telefonu lub adres e-mail.

Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe
poszukuje Kandydatów na stanowisko:

RADCY PRAWNEGO (w wymiarze ¼ etatu)
Miejsce pracy: Warszawa

 

Obowiązki: zapewnienie kompleksowej obsługi prawnej Spółki (świadczenie usług prawnych), w tym m.in.: sporządzanie opinii oraz analiz prawnych; przygotowywanie projektów uchwał Zarządu, Zgromadzenia Wspólników, Rady Nadzorczej; opracowywanie, opiniowanie i negocjowanie umów handlowych (umowy najmu, o świadczenie usług, inne); sporządzanie i opiniowanie projektów pełnomocnictw, procedur i regulaminów wewnętrznych; udzielanie wyjaśnień i interpretacji przepisów prawa; bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa dotyczących działalności Spółki; udział radcy prawnego w  posiedzeniach Zarządu Spółki, Rady Nadzorczej; prowadzenie spraw przed sądami (z wyłączeniem spraw windykacyjnych), organami administracji publicznej i innymi instytucjami stosownie do potrzeb;

Oczekiwania:

  • tytuł zawodowy Radcy Prawnego : minimum 5 letnie doświadczenie jako Radca Prawny- warunek konieczny
  • bardzo dobra znajomość prawa cywilnego, prawa spółek, prawa pracy – warunek konieczny

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej Spółce;
  • stałe podnoszenie kwalifikacji;
  • umowę o pracę, możliwość pracy zdalnej.

Dokumenty niezbędne/ obowiązkowe: dokument potwierdzający wpis na listę Radców Prawnych (nie starszy niż 3 tygodnie).

Dokumenty dodatkowe: CV, referencje, list motywacyjny, inne.

Wymagane dokumenty prosimy składać w sekretariacie Spółki lub drogą elektroniczną pod adresem sekretariat@wph.com.pl do dnia 09.04.2019r. do godz. 11:00.

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Spółkę moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie o pracę do realizacji procesu rekrutacji. Dodatkowo wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych zawartych w ofercie pracy w bazie rekrutacyjnej Spółki w przypadku zawarcia w nich danych w zakresie szerszym niż wymagany przepisami Kodeksu pracy oraz w sytuacji, gdy kandydat chce, aby dane zostały umieszczone w bazie rekrutacyjnej.